Pages

06 August 2010

8月6日

8月6日
在日历里是再普通不过的一天
却是我来到这世界的纪念日

我记得3年前的今天
我过得很不开心
从那次起就再也不想庆祝

每一年的今天
一些朋友都很有诚意的要帮我庆祝
真的很谢谢他们

我自己并不把今天看的很重要
却有人认为很重要
了解我的人都知道我并奢望什么礼物
我要的只是祝福

《祝福》
最昂贵的礼物

此时此刻
其实
我不开心

1 comments:

gor gor said...

cant becoz of 1 time de incident, then u celebrate the rest of ur bday with sadness... at least, yday night u end it with happy mood... that's the best gift u give to us, smth that cant buy with money... thank you... ^^

Post a Comment