Pages

01 January 2011

20110101

每年的佳节庆典  都会像个小孩一样吵着出去的我  
今年  很不寻常的静坐在房里  陪着我不能缺少的“小白”  应该说“小白”陪着我
其实也是另一种享受  少了拥挤的人群  少了吵杂声  静静地思考着

其实我也有很不一样的倒数  看着窗外像棉花一样飘着的雪  
我的第一次  很享受但很冷  又过了一年



岁月不留人  我已经20++了  我的未来还是一片茫然  我还没确定自己的目标
一心只想着享受生活  这样的想法对吗?  是不是该扛起分担家用的责任了
再过几年  也许朋友们都成家立室了  事业有成了
我呢?  我会在做什么?  我会在那里?

新年快乐!!  よいお年を!!

2 comments:

0(@.@)0 said...

though v r far apart,but i kw the memories in my heart wil never change it...in the coming year,may all gd lucks wil follow u and wish u hav a great great year..enjoy urself..and rmb,v cn never make the whole world satisfy..so u hav the right to express urself..watever it is,hope u r reali happy in ur life..do tk k..

大米 ◕‿◕ said...

thanks...same to u...may all ur wishes come true in this new year and in the future...enjoy urself too...take care and happy new year^^

Post a Comment