Pages

09 November 2009

SAD DECISION

Today i have made a SAD decision
I never feel this before
Since it's already a DECISION
Then i should be responsible  for my decision
No matter how i should stay happy with what i have chose
I should tell myself i won't regret with my decision even though i always feel regret

Sorry to my beloved INSTURCTOR
Sorry to my beloved SWIMMING MATES
I'm feel so sorry that i'm leaving you all
We START our life saving's life together
Theoretically we should END together
but ...

Thank you to you guys too
I have a HAPPY MOMENT with you guy 
Although i'm not taking the intensive class
I hope that our relationship still like the WATER in pool
Always gather together and meet together...







11 comments:

0(@.@)0 said...

虽然不知道原因
可是放弃自己的梦想是很痛苦的
人生就是那样不是说你想要的就一定能得到
没关系,因为只要那火炬未熄灭
你依然可以照亮整个森林

大米 ◕‿◕ said...

我没有放弃
可能我选择另一条路吧
希望自己不会走错路

0(@.@)0 said...

那样很好啊!保持那样的状态!

Kk . 佳勤 said...

路,是我们自己选择的.. 是对是错,唯有等时间来证明吧.. 我也在LG / Intructorship 这条路徘徊过,最终的放弃,也不损未来..

大米 ◕‿◕ said...

希望自己不会再出状况..hehe

大米 ◕‿◕ said...

佳勤
也许你看事情比我看得开
你的坚持
你对自己想要的也许比我明确
我时常在徘徊的路上找不到自己
我没有你来的乐观

学习-ing

Kk . 佳勤 said...

我也在学习着
痛苦着
放下着
。。。

加油吧..

sAn said...

一旦选择了,就别回头望了..
一起向前看吧! =)

大米 ◕‿◕ said...

佳勤:一起加油^^
san:有你陪,我在路程就不再寂寞^^

0(@.@)0 said...

漏了我吗??
0(-_-)0

大米 ◕‿◕ said...

怎么可能把你给漏了??

Post a Comment